Wednesday, June 24, 2009

TagGed bY Lil^GriZzLe

Wednesday, June 24, 2009
1. Kekasih saya adalah :
Muhammad Haadi Hasan


2. Saya sedang mendengar :
Fly fm kat opis huhu ( tgh praktikal nie huhu kene ati2 )


3. Mungkin saya patut :
kuruskan badan dan cari duit manyak2


4. Saya baru sudah :
baru jer letak sanitizer kat tgn ( ijn wat operasi H1N1 )


5. Beza rakan, sahabat, kawan :
tu sume hanyer perkataan jer...xde beza nyer nilai friendship nak di bandingkan ngan kawan

6. Saya tidak faham :
kenape owg mencuri ( sbb phone mia kne curik )


7. Saya perlu mencari :
kelebihan sendri utk meneruskan hidup


8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
mia x mati ag...mane ade ayat terakhir...( takut jer )

9. Makna kehidupan :
mencari kehendak sendri sampai la mati ( aper la mia merepek ni )


10. Cinta itu adalah :
kemanisan hidup tp leh jd tawar gile kalo x sesuai ngan kiter

11. Saya paling suka :
lelaki yg bername channing tatum....


12. Saya akan cuba :
kuruskan badan yg gemuk gedempul nie huhu


13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
lu pikir lah sendri


14. Telefon bimbit saya :
sudah ilang.....aaaaaaa geram btul....


15. Katil saya :
manyak bantal...pas tu ader bambam ( teddy yg adik-bradik kat utm adiahkan )

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
kalo dh tau wat aper nak tanyer kan...wat ati panas jer nak jawab.....


17. Teknologi adalah :
kemajuan yg mia akan kejar huhu uptodate sehz

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
dh mmg ske masak...nak kater ape ag kan huhuhu ( ayat cam bongkak jer )


19. Semalam :
mia tido ngan nyenyak sampai pala terhentuk pun x sedar...tau2 dh bengkak....


20. Hari ini :
mia nak appy....takut xde hari esok.....


21. Malam ini saya akan :
rehat manyak2...sbb x ckup tido


22. Esok pula saya akan :
wat mende yg x akn bosankan mia plus....cr and bahagiakan owg tersyg


23. Saya betul2 inginkan :
rehat dr sumer mslah....huhuhu tgg tua la ek....


24. badminton atau futsal :
dua2 x ske....mia ske go-kart huhu


25. Karaoke :
tempat paling tepat untuk busng anasir tension...

26. Kereta :
kereta-api leh x huhuhuhu


27. Bilik yang terang atau gelap :
x kesah gelap ker terang....kalo dh ngantuk blasah jer....


28. Makanan jepun adalah :
sy x yah pk pun mmg dh konfem x mkn punyer


29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
kasih syg mia hanyer utk owg yg pandai menghargainye

0 comments:

Post a Comment